reklama

Videla som...

Len pár myšlienok a asociácii k jednému zaujímavému dňu.... Kto je pre mňa život, smrť, krása a láska? Neviem. Myšlienky sami skákali na papier...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Videla som smrť
milánku
cítila jej chuť
vo vánku
pozerala spozna stola
skřivánku
vyzerala, že ma volá
do zámkú.

Pred zámkom meč
na stránku
chcela som preč
s Rozánkú
však šabľová seč
z Lužánkú
vzala mi reč
zo sánkú.

Videla som život
láska
na čele leskol sa mu pot
vo vráskach
na uchu mal kus kovu
ako kráska
poznal konskú podkovu
po hláskach.

Videla som lásku
mama
ruky zviazala mi s páskú
má ma.

Videla som krásu
v úžinách
nedá mi spásu
v perinách
tiché sú toky
v kotlinách
sme kamenné sochy
v dolinách

a hory ticho hučia...

Veronika Kazimírová

Veronika Kazimírová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som malá nenápadná... Píšem, aby som dostala z hlavy kopu myšlienok... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu